12 timmars jobb!

Sitter i soffan, dricker te och kollar på tv. Kom hem från jobb för ett par timmar sen. En tjej på jobb var sjuk, så jag skickade hem henne och tog hennes sista timmar. Har varit på jobb 12 timmar dag, inte första gången det händer. Men vafan, jobbar fyra timmar imorgon, sen är jag ledig i en vecka. :D

När jag kom hem fixade jag lite mat till mig och mamma. Det blev hjortfärsbiffar med sallad. Fyllde mina biffar med färskost med rökt renkött, blev väldigt gott. :)

Igår var det ju alla hjärtans dag, och det firades med Alex och Amelie. Vi åt god mat, drack vin, snackade och kollade på film. När klockan var strax efter midnatt insåg vi att det inte gick några bussar, så dom fick sova över. Blev ganska sent med tanke på att jag skulle upp sju imorse, men det gick! Hade i alla fall en väldigt mysig kväll med mina fina vänner! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0