Vilodag? Äsch...

God morgon! Har vaknat sent både igår och idag. Brukar vakna utvilad vid åtta halv nio men nu har jag sovit till tio... Gillar inte att sova så länge, känns som att så mycket av dagen försvinner.. Aja, får väl börja sätta alarm igen så jag kommer upp i tid. :P
 
Igår var jag duktig och fixade lite saker hemma. Målade i köket och skruvade ihop en hylla bl.a. Fixade lite tvätt och sånt också. Min kusin har precis kommit hem från USA (han har varit där i 2,5 månader) så stack till honom ett tag och sa hej. På kvällen va det box på gymmet. Var såå kul igår! Har börjat boxas med en kille som tränat kampsport i 25 år. Man får massa tips och lär sig så sjukt mycket mer. Och vi har sjukt kul när vi boxas och då går det så mycket lättare. :D Trodde dock att jag skulle vara död idag, men det är jag inte. Så min planerade vilodag får vänta. Är sjukt pepp på att sticka til gymmet och köra benpass (vad är det för fel på mig idag?! Brukar aldrig va pepp på ben...) så ska packa min träningsväska och dra in snart. ^^ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0