Tisdag 31 juli

Hej på er! Idag har jag varit hos min kompis Bob (Robin) i Marieholm. Var dock först på gymmet och körde ett arm/magpass och bastade en stund efter. Det är så skönt att basta och jag förstår inte varför jag inte gör det oftare när jag har tillgång till det. Nä, minst en gång i veckan framöver! Speciellt på vintern är det ju helt underbart. :D Åkte till Bob vid tretiden och vi kollade på Tangled och Toy Story 3. Vädret var så kasst idag också. Hade tänkt promenera från bussen till honom, 3.5 km, men regnet öste ner så vi ringde efter skjuts istället. Haha! 
 
Nu är jag hemma och har beställt lite nya ansiktsprodukter från feelunique.com, bästa sidan när det kommer till hud/hårvårdsprodukter/smink. Mycket billigare än i Sverige och dessutom fri frakt. :D Nu ska ta tag i mitt extremt stökiga rum och få undan det värsta innan jag somnar. Imorgon får det bli dammsugning och fönster/spegelputsning. Så tråkigt, men sånt måste ju göras ibland... Hehe.. God natt! 
 
Himlen va fin när jag skulle ta bussen hem :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0