Shoppingdag!

Hej!

Idag har jag varit på Väla. Behövde lite saker plus något att göra så åkte dit imorse. Köpte bland annat fem par träningstrosor på Stadium, kostade från början 99 kr/paret men nu på rean blev det 40 kr istället. Testade dem på zumban ikväll och shit va bra de är! Så stor skillnad från vanliga bomullstrosor som bara blir blöta och äckliga av all svett och kasar..
 
Köpte även solpuder (Loréal) och mixing liquid (Make Up Store) på Kicks och rosa hårfärg. Färgade topparna efter tränignen så nu har jag babyrosa dip dyes. Äntligen! Dock behöver färgen bättras på så ska färga igen om några dagar. Ska visa bild imorgon. ^^
 
Ikväll har jag bara tagit det lugnt och kollat på friidrotten på OS, men nu känner jag att jag börjar bli trött och ska gå och lägga mig och läsa. God natt på er!
 
Jag innan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0