Rubrik?

Nu kommer snart Ann-Sofi och Håkan. Maten är klar, den blev riktigt god, trots att det var första gången jag lagade det. Har springit runt som en galning hela eftermiddagen och lagat mat, kollat OS, rakat benen, gjort mig iordning, städat osv.. Nu kollar jag gymnastik innan gästerna kommer. Fasen vad dom är duktiga! Jag kan hjula, och det är nästan överkurs för mig, så är så sjukt imponerad över alla duktiga gymnaster! 
 
Har mitt jättefina linne jag fick av Matilda i födelsedagspresent i år. Det är från Hollister. 
 
Sjukt fint nagellack från OPI's Mimmi Pigg-kollektion. Lacket heter "I'm All Ears" och är såå fint! Svårt att fånga på bild. Är så mycket finare på riktigt. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0