Riktigt gött benpass

Kom hem från gymmet för en stund sen, och har precis slängt ihop en kycklingomelett. Var riktigt gött att träna idag. Kändes som att jag fick ut mycket ur träningen och jag hade mer energi än vad jag trodde. Körde rätt intensivt i en och en halv timme, så nu är mina ben ganska trötta. ^^ Nu kollar jag på boxning och dricker Cola Zero men måste snart börja fixa mat... Ska ha gäster ikväll och eftersom jag inte jobbar idag får jag fixa maten. Det blir thaisoppa, Matildas favorit, hehe. 
 
Grymt bra träningskläder från Craft. Mamma köpte ju byxorna till mig på rean, så nu matchar byxor och jacka. Man känner sig lite nördig när man drar till gymmet haha.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0