Onsdag 8 augusti

Hej på er! Läget? Jag mår bra, är lite lite trött bara. Jobbade 7-14 idag på fruktavdelningen, så har dels gått upp tidigt och dels lyft en massa lådor med frukt. Nu tittar jag på OS (det är beroendeframkallande!), har nyss kollat lite på semifinalen i damboxning. Irlands representant Katie Taylor är riktigt grym! Blir så sjukt inspirerad och fruktansvärt pepp på träningen. Ska boxas ikväll, yey! :D 
 
Nu ska jag gå ut och klippa gräset, sen har jag en enorm hög med ren tvätt som jag måste ta hand om. Ikväll kommer Becca, Filippa och Molly. Vi ska laga tacos och kolla på film. Jag smiter dock iväg en stund för att boxas. 
 
Katie Taylor, så jäkla duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0