Måndag 6 augusti

Hejsan! Har haft en rätt chill dag. Bara varit hemma och kollat OS och varit på gymmet. Så nu är jag rätt trött på att göra ingenting och imorgon måste jag hitta på något. Vet dock inte vad...
 
Imorse körde jag ett benpass på en dryg timme och ikväll har jag boxats en timme, sprungit en halvtimme på löpbandet och dansat en timme zumba. Jag är sämst på att dansa och har kass koordination, plus att jag är sjukt stel, så har bestämt att jag ska dansa minst en gång i veckan. Och börja stretcha. Det gör ont som tusan, men jag ska fan bli vig, haha! xD
 
Frukostdags! Älskar att laga/äta frukost så det brukar bli rätt ambitiöst på morgnarna. ^^
 
Favoritfrukost: grovt surdegsbröd med philadelphiaost (light), sallad, parmaskinka och gurka. A-fil med vanlijpulver med päron, müsli, blåbär och kokoschips. Och kaffe, såklart. Två-tre koppar brukar det bli. ;)
 
Så sjukt lökig efter kvällens träning. Och trött. Kommer sova gott inatt (också). :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0