Träning och jobb

Hej! Har spenderat ett par timmar på gymmet idag. Först solade jag, sen körde jag ett överkroppspass på gymmet och sen gick jag på ett pass, cirkel. Tänkte att om jag kör överkropp på gymmet så blir det blandad träning på cirkelträningen, men just idag hade hon bestämt sig för att köra massa armar. Gissa om jag dog lite?? Var redan ganska mör i armar och axlar efter gymmet, och sen jävligt jobbig cirkelträning på det. Haha, skönt att cykla hem sen i alla fall. Nu har jag ätit och duschat och ska om några minuter cykla till jobb. Stängning idag ju, vilket innnebär rätt mycket kassa. Det är bra, för orkar fan inte packa upp en massa varor nu. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0