Spelning på Odd Fellow!

Hej!! Läget idag? Jag är ganska trött, vaknade vid tio, och det är sent för mig! Igår kväll hade nämligen jag och tre kompisar en spelning på Odd Fellow i Helsingborg. De firade 173 år och eftersom vi spelade där för två år sen vid samma högtid och de va jättenöjda så ville de att vi skulle spela där denna gången också. Det är alltid så kul att bli uppskattad! Vi hade riktigt kul på spelningen, god mat, gott vin, trevligt sällskap och så var det så klart jättekul att spela! Kom hem strax efter midnatt och somnade nästan direkt. Idag var jag lite bakis när jag vaknade. Men nu är det mycket bättre. Ska snart åka in till stan och kolla i lite butiker med Amelie. Sen är det träning som gäller, och kvällen ska spenderas i Viken hos Clara. Så nu måste jag packa ihop mina saker och fixa lite saker hemma innan jag åker! :)
Dessa fina blommorna fick vi igår efter spelningen. Visst är de vackra? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0