Skogen!! <3

Nu är jag i skogen. Finns nog ingen plats där jag mår så bra som här. Får en massa energi och känner mig lugn och avslappnad samtidigt. Det är en underbar känsla och jag skulle kunna stanna här hur länge som helst. Speciellt nu när solen skiner och man kan sitta ute bakom ladan i kvällssolen framåt sextiden på kvällen.

När vi kom hit slängde jag ihop en snabb omelett med köttbullar. Sen drack vi lite kaffe innan vi gick ut i skogen. Det är så fint och när solen skiner igenom träden blir ljuset verkligen magiskt. Såg ett rådjur också. Det är alltid lika häftigt att se vilt ute i skogen. :)

Kvällen inleddes med otroligt god middag. Både kokt och panerad torsk, potatis och en fantastisk god räksås. Det var den godaste såsen jag ätit! Och så åt jag ärtor för första gången på minst tio år och det var faktiskt riktigt gott. Nu är det chill framför brasan med ett glas vin.

Jag har det väldigt bra just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0