Packa!!

Ååh, jag msåte börja packa nu! Har inte ens börjat, haha! Nä, men har skrivit listor så har koll på vad jag ska ha med mig. Men ändå inte, enligt väderappen på min iPhone ska det vara 25°c och regn i Lyon. Vad ska man då ha liksom...? Blir väl lite shorts och jeans och blandade toppar som kan passa de flesta väder.
Har haft en mysig dag i Malmö (trots regnet och det gråa, trista vädret). Va så kul att träffa Chris igen! Har saknat honom. När han hade stuckit gick jag en runda på Triangeln och hittade ett par svarta snygga shorts och ett par svarta Dr Denim jeansleggings med hög midja som jag köpte. Shortsen har jag nyss pimpat med lite nitar, men efter Frankrike ska jag köpa fler och fylla på. Blev riktigt snyggt tycker jag! Kommer nog fixa ett par av mina shorts, minst.. ^^
Nä, nu ska jag verkligen börja packa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0