Mysig helg med Emma! :)

Hej! Har haft en jättemysig helg med Emma. Tiden har gått så fort och nu har hon åkt hem till Köpenhamn igen. :( Längtar till nästa gång vi ses, vilket lär bli i Köpenhamn om några veckor. Åh, Köpenhamn på våren/sommaren är så mysigt! Gå på Ströget och bara chilla. Och träffa Emma såklart! Hon är så härlig och trevlig! :)
Jag och Emma var på bio igår kväll. Vi såg Hunger Games. Shit va bra den är! Har lyssnat på boken när jag har tränat och den är ju såklart bättre. Men de har gjort filmen riktigt, riktigt bra! Måste läsa/lyssna på de andra böckerna snart!! Efter bion åkte vi hem och åt kokta musslor i vitt vin. Såå gott! Sen chillade vi bara och kollade lite på True Blod. Emma hade inte sett det innan, och jag tror att hon gillade det. ^^
Idag har jag haft kvartettrep i Rydebäck hos Filippa och då övade Emma fiol här hemma. Sen hann vi bara äta innan hon skulle ta tåget hem. När vi hade lämnat henne på Knutpunkten tog jag och mamma en promenad i Pålsjö skog. Nu ska jag bara njuta av min lediga kväll. Kolla tv, dricka te och läsa tidningar (har massor jag inte hunnit titta i!!). Imorgon är det ny vecka och massor att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0