Min fina säng

Nu har jag manglat lakan och bäddat. Tog lite tid och var rätt jobbigt pga träningsvärken. Men nu är min säng så fin så! Har satt igång kaffe nu, så tänkte sätta mig och dricka det och bläddra i nån tidning innan jag gör vid mig och åker in till stan. Först ska jag testa en longboard och sen vidare till min kusin Simon. Vi ska till Väla idag och shoppa, eller ja, han ska shoppa. Han ska till USA i sommar och inser att han inte kan gå i sina svarta jeans och skinnjacka där, då lär han väl dö av värmslag, hehe. Så vi ska kolla på sommarkläder. Jag ska kolla på nya löparskor också, men kan inte köpa förrän jag får min nästa lön. :P
Köpte även fyra dekorationskuddar, bl.a. den lila med rosor, tycker att den är så himla fin! De två svarta har jag sytt själv och det röda luddiga hjärtat fick jag av mitt ex, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0