Lugn dag

Hej! Idag är en sån dag då jag faktiskt kan njuta av att vara hemma och bara ta det lugnt. Imorse var jag dock på gymmet och tränade en timme, men sen dess har jag bara tagit det lugnt. Tog en dusch när jag kom hem och satte i hårinpackning (den sitter fortfarande i, fem timmar senare, haha!), satt också i fotbad och filade fötterna (det behövdes verkligen!). Sen fixade jag lunch till mig och mamma och efter det målade jag alla mina naglar. På tårna blev det en ljusljusrosa från IsaDora, ser nästan vit ut. Och på fingrarna ett annat från IsaDora som jag aldrig använt innan, Amber heter det. Vet inte om jag gillar det eller inte... Ska försöka fixa en bild på det. :)
Nu ska jag kolla klart på The Girl with the Dragon Tattoo och sen ska jag vara chaufför till mamma. Ikväll ska jag fortsätta ta det lugnt, kolla på tv och dricka te. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0