Kvartettrep

Ikväll hade vi kvartettrep utan Jonathan som spelar andrafiol. Det gick bra, över förväntan. Har inte alls lika mycket panik nu inför spelningen som innna kvällens rep. Nu är läget under kontroll och det kommer nog att gå bra på onsdag.
Gjorde precis jättegod kvällsmat bestående av rivet äpple med kanel som jag varvade i ett glas med turkisk yoghurt. Toppade med rostade sesamfrön, pumpakärnor och solrosfrön. Supergott!
Nu tittar jag på "Inför ESC" på SVT1. Fan va kassa låtar! Förstår varför jag aldrig kollar på sånt här. Ikväll går inget annat på tv som verkar kul, men funderar på att se Kronjuvelerna istället för detta. Och göra en kopp te eller varm choklad.. Ja, det ska jag göra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0