Johnny's

Kom nyss hem till hotellet. Har haft en mycket trevlig kväll som började med fördrink (whisky) på rummet, följt av fin restaurang som ligger uppe på kullen i Lyon. Från den kan man se hela staden. Ska lägga upp bilder när jag kommer hem. Jag åt en Lyonesisk sallad till förrätt (jättegod!) och till huvudrätt beställde jag en lokal korv. Fyfaan vad äckligt det var! Såg ut som tarmar i en tjock korv och luktade ännu värre. Ingen hit alls.. Åt i alla fall salladen jag fick till och en jättegod efterrätt. Var nån färskost med grädde på. Riktigt gott och passar LCHF-dieten mycket bra!

Efter restaurangen begav jag och Matilda oss till en irländsk pub, Johnny's Walsh (tror jag att den hette). Matildas kompis Nicola skulle dit för ett liveband skulle spela. Så vi och några till hängde på. Älskar att träffa folk från hela världen, vi var sex stycken - två från Sverige, en från England (men hon va irländsk), en från New York, en från Skottland och en från Tyskland. Skönt gäng! Nu ska jag snart sova. Imorgon blir det picknick i en park, och på kvällen konsert.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0