Igång igen efter påskledigheten...

Så, tillbaka till verkliga livet. Nu är det slut med latandet och kolhydratskrängandet! (fast det är väldigt välbehövligt då och då!) Nyss hemkommen från två pass på gymmet. Idag blev det först en halvtimme core, sen hade jag en halvtimme till mitt nästa pass så körde 20 minuter crosstrainer. Sen var det dags för ATC, Actic Training Circuit, för första gången. Jag säger bara: FYFAAN vad jobbigt!! Kanske pga att jag kört lite innan också, men det var ett riktigt bra pass, och jag trodde att jag skulle dö efter en tredjedel. Bokade även in en timme med instruktör imorgon. Behöver få ett träningsschema att följa, lite rutiner och så. :)
Nu ska jag äta lite, bläddra i några nya tidningar och bara ta det lugnt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0