I Lyon :)

Nu är jag i Lyon. Vi mötte Matilda på Part Dieu vid sju och kom fram till hotellet strax före nio. Bor på ett mysigt hotell en bit från centrum. När vi packat upp stack jag och Matilda till Johnny's Kitchen, en sjukt mysig irländsk pub i gamla delen av stan. Där åt vi jättegod mat, jag åt en blodig biff med sallad och Matilda tog en sallad med chevre och parmaskinka, plus att hon fick alla mina pommes. Fasen vad gott det var! Drack varsin drink och lite irländsk öl/cider och sen tog vi en promenad i gamla delen av Lyon. Nu är vi hos Matilda, jag ska sova här inatt. Det blir mysigt, två personer i en.. 80-säng? Haha! Sitter och äter brieost (fattar inte hur billigt det är med ost här!! :D) och snart ska vi kolla på en film innan vi somnar. :) Är så kul att träffa Matilda igen, har saknat henne som faan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0