Hemma igen!

Hej! Blev ett litet upphåll från bloggandet när jag var uppe i skogen. Internet är så kasst där uppe, så tog massa tid att få upp ett inlägg, plus att jag har haft andra saker för mig. Nu är jag däremot hemma och tänkte lägga upp bilder mm. imorgon. :)
Kom hem vid tre idag och välkomnades med jättegod mat mamma hade lagat, sen tog jag en varm dusch och packade upp. Målade om naglarna också, var längesen det gick så här lång tid innan jag målade om dem. Vid sextiden gick jag och mamma till Raus Kyrka för att lyssna på ett påskoratorium kantorn där skrivit. Det var bland det bästa jag hört på länge!
Nästa vecka har jag en spelning tillsammans med tre till, vi ska spela på Odd Fellow i Helsingborg. Har dock inte hittat alla låtar att spela än, så fick en idé om att kolla i koralboken och se om jag hittar några fina psalmer som kan användas som preludium och postludium. Fick tag på en koralbok ikväll. Så nu ska det letas psalmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0