God morgon!

God morgon! Gick upp för ungefär en halvtimmer sen. Har börjar få rutin på att gå upp tidigt nu. Hade väl egentligen kunnat sova till tolv varje dag, men känner att jag vill få ut så mycket som möjligt av dagen. Nu sitter jag och äter frukost, idag blev det smoothie av en mango, frysta hallon och jordgubbar, grekisk yoghurt och lite grädde. Såå gott! Faktiskt första gången jag har mango i, och det var hur gott som helst! Måste köpa hem fler mango!
Snart ska jag sätta mig och mangla mina nya lakan och bädda rent i min säng. Älskar känslan av nytvättade, nymanglade lakan i sängen. Längtar nästan till jag ska gå och lägga mig ikväll, hehe.. ^^
Skulle tränat idag egentligen, men har sån träningsvärk från igår, mest i armar, rygg och baksida ben, så bokade av passen och får ta en (ofrivillig) vilodag idag. Lär väl ändå köra lite här hemma ikväll.
Nä, nu ska jag fixa lakanen! :P
Min jättestora (ja, 4 kvm), mysiga säng. Längtar nästan alltid till den. Ska visa sen hur fina lakan jag har köpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0