Box med mamma!

Kom hem för ett tag sen från gymmet. Mamma skulle träna med instruktör vid halv åtta, så jag hann köra en halvtimme på crosstrainern innan boxen. Idag fick jag även med mamma på boxen, haha hon är nog den äldsta och mest otränade jag sett där! Hon tyckte att det var lite kul i början med sen gav hon upp. Hon tyckte att jag slog för hårt. Så jag fick slåss med instruktören istället, en kort och kompakt boxare på 100 kg. Det var kul! Men liite jobbigt när han skulle göra armhävningar på mina axlar (jag stod i armhävningsposition), hehe..

Nu ska jag måla om mina naglar. Målade dem i måndags med det håller redan på att släppa. Har ju stått i köket nästan hela dagen och lagat mat. Först pannkakor, sen mellanmålsmuffins och sen paj. Så har blivit mycket diskande, och vatten är ju inte alls så bra för varken händer eller naglar... :/ Ska bara fundera ut vilken färg jag ska ha först, men tror att jag vet ungefär vad jag vill ha.. ^^
image description
image description
Så här ser mina naglar ut nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0