Ny blogg

Har nu gjort ännu ett försök att starta en blogg som ska uppdateras regelbundet och som åtminstone några kanske ska vilja ta sig tid att läsa. Framför allt ska jag föröka att inte tröttna, vilket jag har gjort ganska snabbt vid tidigare försök. Så för er som kikar in här redan nu, ni kanske vill veta vem jag är? Jag heter Ella och är 19 år. Tog studenten i våras och nu jobbar jag som extraanställd på Coop Forum i Helsingborg. Tiden då jag inte jobbar spenderar jag med mina vänner, tränar eller fotograferar. Dock har det sistnämnda blivit lite åsidosatt under gymnasiet. Men ska försöka ta tag i det så snart som möjligt. Hoppas att ni kommer att uppskatta min blogg! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0