Tisdag

Hej på er!

Min app funkade inte igår heller. Så blev inget inlägg då. Vi åt i alla fall på en jättemysigt restaurang i närheten av hotellet.

Idag skulle vi egentligen besöka Louvren, men det var stängt tydligen. Så vi tog en promenad till de judiska kvarteren och sen skulle vi ta bussen mot Notre Dame, men hoppade av efter några hållplatser och hittade några trevliga affärer. Så idag blev det lite mer shopping. Bl.a. två doftljus, ett spray man sprayar på kudde och lakan, ett par inneskor som set ut som stickade UGGs, en bh och lite annat. Visar bild när jag kommer hem. Orkar inte packa upp allt nu. ;)

Besökte Notre Dame idag, var en sån mäktig känsla att komma in i denna enorma och otroligt vackra katedral. Skulle kunna sitta där hela dagen och lyssna på orgelmusiken och bara njuta av byggnaden.

Åt supergod trerätters middag vid 6-tiden. Alla var hungriga, för vi hade gått hela dagen. Vi går nästan överallt. Blir nog nån mil varje dag. Ni är vi tillbaka på hotellet. Matilda övar och jag är trött som bara den! Blir tidig kväll ikväll. Imorgon ska vi upp vid halv åtta och sen ska vi vara vid Louvren strax före de öppnar vid nio. Mitt på dagen är kön flera hundra meter lång! Fast det är kanske värre på morgonen...

 

 

Bilder från de judiska kvarteren


Notre Dame

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0