The Holiday

Hejsan!

Har blivit ännu sämre nu, tror att jag har halsfluss eller nåt sånt. Har svinont i halsen, har haft feber, ont i hela kroppen osv.. Bra tajming när man ska åka till Paris om 2 dagar. Får packa ner massor med mediciner så jag överlever. Ska jobba idag, men har ringt och sagt att jag är sjuk. Men hittar de ingen annan lär jag väl få jobba ändå...

Nu ligger jag i soffan och tittar på The Holiday. Älskar den filmen, men brukar bara se den en gång om året vid jul. Men idag kände jag för att se en mysig film och då är denna perfekt! Ska snart göra varm choklad. Tror att det kan lindra smärtan i halsen lite. Om inget annat är det gott!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0