sjuk



Hejsan!

Har haft oturen att åka på en förkylning. Hade ont i halsen igår, och anledningen till att jag var trött som faan var nog för att jag höll på att bli sjuk. Inatt sov jag nästan inget, förrän vid 5 då jag gjorde te och tryckte i mig några alvedon och halstabletter och kunde få lite välbehövd sömn. Vaknade vid 12 och åt frukost. Inpregnerade mina nya boots och nu ska jag snart sticka iväg och köpa undulatmat. Sen blir det jobb till tio ikväll...

Nu är det bara några dagar kvar tills jag är i Paris och får träffa Matilda! Fan vad jag har saknat henne!! <3



Jag och min söta lillasyster. Eller lilla och lilla, hon är nästan en decimeter längre än mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0