Replay Haylee

Blev en tur till Väla idag. Måste spara pengar eftersom jag snart ska till Paris, men vill ju ha ett par snygga boots. Hittade först ett par som var riktigt snygga, men såklart slut i min storlek. Gick in på Trampolin och kollade lite också, och där hittade mamma de snyggaste boots jag någonsin sett! De var från Replay, svarta med nitar på skaftet. Såklart var de slut i min storlek, inte bara i butiken, utan i ALLA Trampolinbutiker!
Det första jag gjorde när jag gick ut därifrån var att söka på internet, och där hittade jag dem här. Blev överlycklig, speciellt när jag hittade en rabattkod som gav mig 25% rabatt. Blev ganska mycket billigare med tanke på att de kostade 2300 kr. Så nu har jag beställt dem och hoppas på att de kommer på måndag eller tisdag. Ååh, kommer att bo i dessa hela hösten. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0