Morgonträning

God morgon!
Vaknade 9.30 idag och 9.45 stack jag ut på min vanliga joggingrunda. Kom tillbaka vid 10 och körde ett styrkepass på 70 minuter. Åh, så skönt att träna innan frukost! Fast vet inte hur hälsosamt det egentligen är... Ska kolla upp det. Nu har jag duschat och äter kesella som jag blandat med Fun Light, såå gott, och massor med proteiner och lite fett.
Idag är jag ledig, och har inte några planer för dagen hittills. Funderar på att åka och kolla på lite saker jag behöver köpa. Behöver bl.a. ett par boots/kängor. Nu har jag bara högklackade höstskor. Ska till Paris om ett par veckor, så känns inte helt genomtänkt att bara ha högklackat. Vi kommer gå mycket och ett par sköna kängor hade varit perfekt! Är även sugen på ett par sköna skinnbyxor/shorts.
Dessa är riktigt snygga, från Vagabond. Ser väldigt sköna ut också. Får se vad jag hittar idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0