Middag hos Kajsa & Dennis

Kvällen blev inte riktigt som tänkt. Hade sett fram emot en riktigt chill kväll med Idol och ev. nån mysig film efter det. Men precis efter att vi ätit quesadillas ringde mammas kompis Kajsa och undrade om vi ville komma och äta middag hos henne och hennes man Dennis. Såklart ville vi det, så vi satte oss i bilen och körde dit. Blev inte så mycket middag dock, med tanke på att vi precis ätit. Men det är alltid så mysigt att vara hos Kajsa och Dennis, och Dennis lagar så underbar mat! Fick nån gryta med trattkantareller och tunt skivad kotlett, och kokta potatis till det. Fick jättegod äpplepaj till eferrätt. Väldigt enel sådan, bara skivade äpplen, lite socker, kanel och smör på, sen in i ugnen. Enkelt, men så gott! Vaniljglass till det. Kollade på Skavlan och snackade en massa.
.
Kom hem för en stund sen, så nu har jag gjort en kopp te och tänkte ligga i sängen och kolla på Idol som jag missade ikväll. Men vafan, man måste ju ha nån premiumgrej för att göra det! SÅ dåligt! Får väl se om det går i repris nån dag på tv. Ska nog se Bonde Söker Fru från i onsdags istället. Jobbade kväll så missade det. Sen ska jag sova. Ska upp vid halv nio och träna. :)
.
Sov så gott!
.
Köpte en ny pyjamas idag på Lindex. Dock var byxorna lite små, så de ska jag byta. Men tröjan är hur mysig som helst! Och bra med långärmat nu till hösten/vintern. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0