Hemma

Nu är jag hemma igen och har druckit lite te med mamma. Ska snart gå och lägga mig och kolla på nått avsnitt av Gossip Girl eller läsa lite. Vi hade väldigt trevligt ikväll i Lund. Café Ariman är så mysigt, är typ blandning av fik, restaurang och bar. Lagom slitet och hemtrevligt. Gillar det verkligen! 



Älskar min stora mysiga säng. Och tavlorna jag satte upp för ett tag sen. Innan hade jag några planscher och en massa foton. Men detta är luftigare och ljusare. :)



Ungfär såhär såg jag ut idag. Fast utan örhänget och med en av mina hoodies från Gwynedds. Gillar fjäderörhänget (som jag gjort själv), men det är jobbigt att ha med utsläppt hår. Brukar ha det med hög hästsvans, det är snyggt tycker jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0