Halsfluss..

Det visade sig vara halsfluss i alla fall. Halsfluss orsakas av bakterier som heter streptokocker, och oftast är det typ a. Så halsflussprovet visar bara om det finns typ a bakterier. Så efter andra prover kom läkaren fram till att det måste vara halsfluss orsakad av streptokocker typ c eller d. Så nu har jag fått pencillin som jag ska äta i 10 dagar. Ser fram emot att bli av med smärtan i halsen och att svullnaden ska gå ner snart. :)

Har börjat packa nu. Har så svårt att komma på vad jag ska ha med mig, så lär väl packa halva natten, haha. Snart ska jag och mamma in en sväng till stan. Hon ska hämta en jacka, och jag känner att jag behöver komma ut en stund. 


Såna äckliga små saker har gett mig halsfluss, men nu ska dom dö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0