9 oktober

Hejsan! Dålig uppdatering idag för jag har verkligen haft fullt upp hela dagen. Började med jogging/styrketräning. Sen åt jag lite frukost och tog sedan bussen in till stan. Skulle nämligen tura med min vän Becca och hennes familj. Så det blev några timmar på båten Helsingborg-Helsingör. Vi drack öl, åt korv och sen drack vi kaffe. Fyndade även två nya nagellack i shopen ombord som jag tänkte visa imorgon.
Hängde med Becca hem en liten stund innan jag skulle ta bussen till Clara. Nu har jag och Clara precis ätit pizza och varit ute med hunden. Nu ska vi göra te, äta tiramisu och kolla på kejsarens nya stil, den är så kul!
Innan joggingen imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0