11 oktober

Dålig uppdatering idag eftersom det inte har hänt något speciellt. Vaknade vid 11, käkade frukost, strök en massa tvätt, tränade och sen stack jag till jobb. Skulle jobba till 20.00, men fick stanna till 22.15. Ganska lugn kväll på jobb, misstänker att det var pga fotbollen.

Idag fick jag förresten massa paket på posten. Fick både min hoodie från Gwynedds och mina boots från Replay. Och så fick jag en ny ögonskuggspalett från Nelly, fick reklamera den första jag fick hem för den var sönder. Ska visa bilder på allt imorgon hade jag tänkt. :)

Nu ska jag krypa ner i min säng och kolla på ett avsnitt av Gossip Girl innan jag ska sova. Måste upp i tid imorgon för att hinna med lite saker innan jag börjar jobba.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0