Tips inför vintern!

God morgon! Var precis på en timmes massage och ansiktsbehandling. Var så otroligt skönt! Tack snälla mamma som bjöd mig på det. <3

Nu kommer snart en kompis hit så vi ska ta en promenad. :)

Måste bara tipsa om ett par leggings jag köpte igår. Det är vinter-leggings som är vindskyddande, fukttransporterande och de håller kvar kroppstemperaturen. Är dessutom riktigt sköna! Jag köpte mina på Coop, kostade 49:-, jättebilligt! Testade de inomhus igår kväll och de var så jäkla sköna! Och varma. Tänkte ha på dem på promenaden nu och se om de håller värmen bra utomhus också. Perfekt att ha under vanliga byxor för såna som jag som fryser från augusti till maj typ, haha. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0