TATTOO

Hej! Idag har jag jobbat hela dagen, från åtta till fem. Har nyss ätit lite kvällsmat: sallad och kokt skinka. Nu ska jag kolla på Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 innan jag ska sova. Har inte sett den än, så känner att det är dags nu!

Förersten, dagen efter vi kom hem från Paris var jag och min syster i Lund och tatuerade oss. Vi har länge snackat om att skaffa en syskontatuering men vi ahr aldrig kommit på vad vi vill ha. Har funderat på kinesiskt/japanskt tecken för syskon/systrar, ett hjärta, en fjäril, blomma, osv. Men när jag fyllde 18 köpte Matilda ett jättefint halsband till mig med texten "ab imo pectore" (på latin = från djupet av mitt hjärta). Jag har alltid det halsbandet på mig, och det har blivit vår grej på nått sätt. Så i somras bestämde vi oss för att tatuera in den texten. Så nu har vi varsin likadan tatuering på samma ställe. Jag älskar den och är supernöjd! Men det stämmer som alla säger - man blir beroende. Vill göra nästa nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0