Sweeney Todd

Hej! Jag är sämst på att uppdatera just nu eftersom jag jobbar så jäkla mycket. Minst 9 timmar varje dag. Så när jag kommer hem är jag så trött så jag orkar inte göra något annat än sova. Idag slutade jag dock 17.00 och kom hem vid halv 6 för jag stannade och snackade med en kompis på jobb som inte jobbar så ofta numera pga studier. Tränade en stund när jag kom hem (styrka + 3,2 km jogging (eller jag joggade inte, jag sprang, hehe, hade sjukt mycket energi!)) och sen åt jag jättegod mat; anka med ugnsrostade grönsaker. 

Igår efter jobb åkte jag, mamma, Matilda och våra vänner Erland och Liz till Lund för att se på musikalen Sweeney Todd som just nu sätts upp på Lunds Stadsteater. Så sinnessjukt bra den var! Jag älskar filmen, dels för själva musikalen är så bra, och dels för att regissören och skådespelarna är mina absoluta favoriter. Men jag måste säga att denna uppsättningen nästan slår filmen. Min kompis Hedvid spelar Johanna, och hon är en av de bästa sångare jag någonsin hört!

Nu kollar jag på Idol på Tv4 Play eftersom jag missade det igår. Fan vad bra alla är i år. Tycker att det är så löjligt att det skrivs en massa om att alla är så unga i år och att det har blivit barnprogram. Jag tycker att alla är så otroligt duktiga i år!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0