OPI RAINBOW CONNECTION

God morgon på er! Idag är jag ledig, såå skönt! Ska till Lund i eftermiddag och träffa lite folk. 

Igår tog jag mod till mig och målade mina naglar med OPI's nagellack Rainbow Connection från deras Muppets Collection. Det är ett riktigt snyggtlack med en genomskinlig bas fylld med glitterpartiklar i alla färger och storlekar. Naglarna bli som discobollar, eller julgranskulor. Svårt att förklara. Men fan vad snyggt det är! Dock är det svårt att måla med och det lär bli ett helvete att få bort det. Får väl vänta tills naglarna växer ut, hehe..  Det är sjukt svårt att få med på bild, men jag har gjort några försök både med och utan blixt. I verkligheten glittrar det mer och är så mycket häftigare! 


Utan blixt


Utan blixt


Med blixt


Bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0