LEOPARD

God morgon! Blev så sugen på att måla naglarna igår kväll, inte bara enfärgat, utan nått kul mönster. Dekorerade naglarna mycket förr, men har inte gjort det på länge. Och ja, det syns. Blev i alla fall leopardmönstrat igår. Inget jag har testat tidigare. Men jag gillar det. Måste bara öva på det lite till, hehe.

Här kommer också en bild på alla våra nagellack. Har ett par till som inte får plats i lådorna. Och fler ska det bli.. ;)

Denna handen är målad med vänster (ja, jag är högerhänt).


Anledningen till att jag har korta naglar på viss fingrar är för att jag spelar fiol. Måste ha några korta då. Ser rätt dumt ut, men jag har haft det så i många år. x)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0