Helgen

Hej! Har haft fullt upp från morgon till kväll/natt hela helgen. Repetition i domkyrkan på fredag. Sen hem till min vän Hampus som bor i Lund. Sov där för att slippa pendla fram och tillbaka. Rep hela lördag plus två fantastiska konserter. Efter det middag för att fira mitt gymnasiets 10-årsjubileum.

Det var obeskrivligt kul att få vara med och spela, och framför allt att träffa gamla klass/skolkamrater. Och lärare! Har saknat en del av dem riktigt mycket!

Idag har jag umgåtts med min kompis Rebecca. Hon flyttade upp till Arvika i höstas för att plugga. Så får passa på att träffas mycket nu när hon är hemma. Nu sitter jag på bussen på väg till Clara. Ska sova där till imorgon. :)

 

Det är lite kul. Vi klagade alltid på vårt gymnasie för att de aldrig fixade mat på ex helger och kvällar när vi skulle ha konsert. Nu är vi inte elever längre, så de kände väl sig skyldiga att bjuda på lunch när vi var där frivilligt. De snålade ju inte på maten om man säger så...


Jag och Becca på middagen.


Ja, vad ska man säga ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0