Grön

Hej! Idag åkte Matilda tillbaka till Lyon. Lite sorgligt faktiskt, kommer sakna henne massor! Men om några veckor ska jag åka ner och hälsa på henne, det kommer bli jättekul! Vi lämnade henne i stan vid tolv, och sen åkte jag och mamma till Väla en stund. Hon skulle ta körkortsfoto, så jag hängde med. Köpte bl.a. ett nagellack från Essie, i färgen Sand Tropez. Resten ska jag visa en annan dag. ;)

Efter Väla klippte jag gräsmattan för sista gången i år. Har skjutit upp det sen i slutet av sommaren, då det var rätt högt nu, hehe. Sen blev det mat och nu kollar jag på Bron på SVT Play. Den serien är riktigt bra! Ikväll blir det mys och Beck. Har sett alla minst en gång, men kollar alltid när de går på tv. Har gjort det så länge jag kan minnas. 




Idag testade jag något nytt, nämligen grön ögonskugga. Har köpt en palett med massa färger (80 st), för jag måste lära mig använda mer färg...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0