God kväll

Hejsan! Har jobbat hela dagen idag också. Skulle tränat (styrka + jogging) efter jobb, men fick så ont i huvudet nån timme innan jag slutade, så blev bara lite styrka. Måste komma igång igen snart efter halsfluss och Paris! Var duktig och tränade 4-5 dagar/vecka innan det.

Nu sitter jag nedbäddad i sängen med massa kuddar och duntäcke och har tänt ljus och doftljus på rummet. Ska läsa ett tag innan jag ska sova. Imorgon blir det massage kl 9-10, den promenad med en vän. Ska sen till Lund och träffa lite folk. Blir lång dag, men det blir skoj!

Måste förresten också visa vad jag köpte i Paris! Shoppade inte jättemycket, men några små fina saker blev det. ^^


Målade naglarna ikväll. Blev den turkosa färgen från GOSH som jag köpte när vi var och turade. Jag gillar den, fast är ju ingen höstfärg. Till sommaren blir den fin! Ska lägga upp bättre bild imorgon om jag hinner. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0