Första advent

Hejsan! Idag är det ju första advent. Tiden får så fort, snart är det jul ju! Har inte gjort något speciellt idag. Jobbade mellan nio och fyra. Sen tränade jag och sprang en runda i stormen. Fy fan vad det blåste! Att jogga i storm är inget jag rekommenderar. Men jag har inte sprungit på länge och jobbar ofta sent, så fick bli idag. De dagar jag är ledig/slutar tidigt brukar det va kasst väder, typ regn osv. Eller så är jag upptagen med annat.

Nu sitter jag i soffan och dricker en kopp kaffe med pepparkakssmak. Ska läsa lite, håller på med Den förlorade symbolen av Dan Brown. Riktigt spännande. Älskar hans böcker!

Förresten, jag har börjat julpynta en massa nu. Köpte julstjärnor (blommor) och satte på rummet. Har även satt upp adventsljusstaken och julpyntat i köket och vardagsrummet. Ska ta bilder senare. Så länge får ni se min adventsljusstake. Världens finaste! :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0