BRON

Nu har jag suttit framför datorn och kollat på drygt två avsnitt av den dansk-svenska kriminalserien Bron. Jag brukar jobba kväll på onsdagar då den sänds på tv så har fått se alla avsnitt på SVT Play. Jag gillar svenska kriminalfilmer/serier, typ Beck, Wallander osv. Och även danskarna är bra på det, minns när jag följde Anna Pihl och såg varenda avsnitt. Så kan det bli bättre än ett samarbete mellan svensk och dansk television? Nej!! Bron är otroligt bra och framför allt spännande. Skådespelarna är riktigt bra också, det är Sofia Helin och Kim Bodnia som spelar huvudkaraktärerna. Ååh, vill se de sista tre avsnitten, men nu orkar jag inte sitta framför datorn längre. Ska städa undan lite på mitt rum, läsa en stund och sen sova. Jobb imorgon från åtta till fem. Sen kommer Hedvig hit. Ska på konsert och sen ska hon sova över här. Mysigt! :)
God natt! 


Kim Bodnia och Sofia Helin i Bron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0