29 november

Hej på er! Clara sov här från igår till idag. Vi låg uppe till tre och snackade en massa. Så jag sov till elva idag, det gör jag inte ofta. Jag och Clara kollade klart på filmen vi kollade på igår kväll. Kunde inte se klart på hela för att det var något fel på filen på hårddisken. Vi såg Bridesmaids och den var så jävla kul! Helt galen och sjukt rolig! Såg även lite av The Shining för att Clara ville se den. 

Efter att Clara åkt såg jag klart på Bron, fyfan vad bra det är! De sista två avsnitten var så otroligt spännande. Efteråt gick jag och handlade med mamma, sen blev det middag - entrecote och quinoa med sallad till. Jättegott! Nu kollar jag på Idol som jag missade i fredags och snart ska jag gå och lägga mig och läsa. 

Satt och kollade på gamla bilder. Insåg att jag har haft de flesta hårfärger man kan ha. Gillar nog det blonda bäst, men man måste ju testa allt. Har även haft knallrött, men det har jag inte bild på. Inte på datorn i alla fall. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0