28 november

Kollar på Bron och dricker kaffe. Ska snart göra vid mig för vid 12 kommer mamma hem och vi ska äta lunch tillsammans. Sen ska jag in till stan och fika med Hampus, en kompis jag lärde känna via mitt ex (som också heter Hampus) på nyår förra året. Sen ska jag träffa Clara. Blir kanske en sväng på stan innan vi åker hem till mig. Jag måste köpa vaxkakor från Yankee Candle, såna man värmer i en speciell ljusstake med en skål uppepå och ett värmeljus under, så smälter vaxkakan och lukar jättegott. Måste köpa många juldofter nu, jag älskar när det luktar jul när man kliver innanför dörren. <3 




Dessa köper jag. Ljusen är i och för sig såå fina, men väldigt dyra. Dessutom luktar vaxkakorna mer. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0