22 november

God morgon!

Idag har jag sovmorgon, riktigt skönt! Har jobbat varje dag sen i lördags och ska jobba imorgon också. Sen är jag ledig en dag!

Sitter och dricker julkaffe (min egen blandning) och äter Yoggi med flingor och solroskärnor. Bra frukost. Men ska äta lunch innan jag börjar jobba kl 12, så blev inte så mycket frukost idag.

 

Mysigaste myskläderna. Gamla leggings från Gina, linne från

Vero Moda, hoodie från Gwynedds och skor från Paris.

 

Köpte dessa i Paris, har glömt vad affären hette. De är i alla fall oroligt sköna och varma. :)



Min mysiga hoodie från Gwynedds. Svårt att fota sin egen rygg, men man ser lite av trycket. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0