Tillbaka till Sverige!

Hej! Idag är min sista dag här i Lyon. Ikväll 19.30 tar jag flyget till Köpenhamn, så lär väl vara hemma runt midnatt. Det har varit jättekul att hälsa på Matilda, vi har hunnit med väldigt mycket på de här dagarna, men det ska bli sååååå skönt att komma hem och sova i min egen säng, och slippa trängas med en annan person på nio kvadratmeter. Har ju inte haft min kamera med mig denna gången, så blir inga fler bilder, men har ju lagt upp en del från min iPhone. ;) Och på tal om bilder, kom precis på att jag inte lagt upp alla bilder från Paris än, så det måste jag ordna!

Just nu är Matilda på skolan och övar/har fiollektion, så jag har packat och nu ska jag kolla klart på Get Him to the Greek som vi började kolla på igår kväll. Den är så jäkla kul! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0