Pallar inte!!!

Ååh! Så typiskt att man alltid ska bli sjuk då man har massa roliga saker planerade. Fick ont i halsen igår kväll och sen blev jag mycket sämre på bara någon timme. Har sovit rätt dåligt inatt pga halsont, huvudvärk, feber och att jag är öm i hela kroppen..

Idag skulle jag träffa min gode vän Movitz som jag inte träffat på ett par månader. Och imorgon bitti åker jag till Stockholm. Fattar inte hur jag ska orka det!!

Idag får det bli vila och massa te. Hoppas verkligen att det går över lika fort som det kom!


Kommentarer
Postat av: Tilda

krya på dig!

2011-12-28 @ 09:45:05
URL: http://tildajaremo.blogg.se/
Postat av: william

krya:D



Och vad tycker du om mina "The Horror Mansion" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2011-12-28 @ 11:34:42
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Louise och Olle

Hoppas du snart mår bättre och får ett trevligt nyårsfirande i Stockholm. Gott nytt år! Olle, Louise och Emma

2011-12-28 @ 19:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0