Juldagen

Hej på er! Haft en trevlig julafton? Själv jobbade jag ju, men pga av att vi var överbemannade fick jag gå hem vid tre. Så jag såg nästan hela Kalle Anka. :)) Sen blev det julmat, film (The Helper, ingen julfilm, men riktigt bra!), julklappsöppning, Karl-Bertil Jonsson och sen vid halv tolv gick vi på julnattsmässa. Vette fan varför vi gjorde det egentligen, kyrkan är ingen plats för mig. Både präst och kör var urusla, så det blev en dryg mässa.. Skönt att komma hem sen vid ett i alla fall och krypa ner i min mysiga säng. ^^

Idag blev det julmatsfrukost, sen 7 km jogging/powerwalk och nu är Becca och Filippa här och vi kollar på Love Actually. Så mysigt! Sen kommer Clara och då blir det utgång med ett härligt gäng. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0