Framme i Lyon

Nu är jag hos Matilda i Lyon. Så kul att träffa henne igen! Men snacka om att jag blev sur när hon hittade min laddare här!! Och jag som beställde en ny som inte hann komma innan jag åkte, så jag lämnade kameran hemma. Jävla skit! Här är jättefint, och nu är här någon ljusfest så det hade blivit jättefina bilder. Och nu har jag bara min iPhone och en kass kompaktkamera. Och vi åker ju till Annecy på lördag, och tydligen ska vi sova där till söndag (Matildas julklapp till mig), och jag hade velat fota där också! Blä! 

Jag har i alla fall träffat några av Matildas vänner här nere. Hon har mycket trevliga korridorskompisar. Nu sitter jag, Matilda och Mickaël på hennes rum och snackar. Har även träffat Chien, Antonia, Stephen och några till. Men alla har massa tentor nu, så alla är jätteupptagna med att plugga. :P

Imorgon kommer bilder härifrån. Nu får ni nöja er med två bilder på mig, Matilda och Mickaël. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0